first day of my life

tops

Kategori: livet


kom nyss hem från en underbar dag i stallet.. 3 timmars lugn och ro och en härlig galopp på fältet.!
allt är frid och fröjd och nu är jag bara glad igen, skönt det!
fast jag förstår fortfarande inte det roliga med det... men det kanske man inte måste.
Som en vän på msn så fint sa.. "det är ju bara dom som förlorar på det,
du vet ju om att det är skitsnack".. sant.. det vet jag ju faktiskt.. hihi.

sitter och skriver inlämningsuppgifter i histrorian.. det går ganska bra..
jag är lite kall bara.. och lite ensam..
fast nu kom mamma och martina hem. jihoooo

haha, jag har lånat en bok från biblioteket som det står "inte hemlån" på, men vad tusan.. jag var ju tvungen att ha den, och jag ska lämna tillbaka den, SÅKLART. ibland måste man göra saker som inte riktigt är lagligt, vad är det annars för spännande.. hihi

nu skriva, sen duscha, sen till puckot A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: