first day of my life

to be loved

Kategori: livet

fina låtar är det bästa jag vet . det vet ni nog vi det här laget.
så när min ipod är full-laddad med massa låtar kommer säkert majoriteten ha blivit fylld med mysmusik.
fast sen ska jag ha en träningslista och en partylista.
och en blandlista och en gladmusiklista. kanske en heartbreaklista oxå.

reklam i DH, passar på att blogga, för sen ska jag lägga mig under täcket och mysa för mig själv.
skönt. verkligen en sån dag idag.. fast det verkar dom flesta dagar vara du för tiden, på något konstigt sätt har jag ändrat mig helt från att ligga och ha ångest varje gång jag var ensam till att tycka det är skönast så..
kanske jag kommit underfull med mig själv :D äntligen isåfall.

börjar det igen.
puss


Jag kryper ihop
                knäna mot bröstet
             hakan mot knäna
fosterställning
Försvarsställning?
        Världens är elak
               oförstående
          Stålsätter mig

För att bli vuxen

Kommentarer

  • Lii säger:

    underFUND vännen, inte underfull. hihi. det o maCkaroner va? :P

    2006-10-17 | 21:35:55

Kommentera inlägget här: