first day of my life

tack Mr.T

Kategori: livet


tack Mr.T för att du var glad och snäll idag när jag pratade med dig :D. det gjorde mig glad.
jag orkar inte vara bitter eller arg eller ledsen för allt som hänt och som sagt, det är ju det förflutna. och det tar för mycket energi och tankar. Nu är jag bara glad att vi kan vara vänner och att jag förhoppningsvis får träffa er alla om några veckor. det kommer att bli jätteroligt tror jag!! ner till halmstad igen :D.
kan inte skriva ut några namn för det får man tydligen inte, hihi.. -oups- my bad.

Lii och jag pratade om det där, det kan väl inte vara förtal eller olagligt om jag skriver om t.ex min mamma som heter annelie, varför skulle det vara mot lagen ? eller om jag skriver att idag ska jag fika med emmy ?!.. Hmm det är något skumt med det där, det måste jag ta reda på, tror du har fel T m.fl.

sushin har kommit med pappa men det var visst inte dags att äta än.. suck och pust.
får passa på att skriva något här sålänge medan dom fixar o styr i köket.

lyssnar på musik och njuter av livet.. vill dock att det ska vara lördag nu, festsugen :D
men det är jag alltid, kanske för jag haft så jävla kul varje gång jag varit ute sen innan sommaren.. det är en positiv kurva uppåt =) hihi.. fast ingenting slår ju helgena i Halmstad, men man tar ju vad man får, och det blir ju dessutom vad man gör det till !!

puss och adjö,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: