first day of my life

SUSHI

Kategori: livet

drömde en sjuk dröm inatt.  kan tyvärr inte meddela vad den handlar om, då kommer lite för många detaljer fram som ska stanna i min hjärna, hihi. men den var sjuk men ganska så undehållande.
Såg Finding Neverland igår, jag grät, vad bra den var, och oj vad bra johnny Depp är !!!

OHH, världens bästa pappa ringde nyss och frågade om vi alla skulle vara hemma ikväll ?
Ja då sa vi det tror jag..
Då kommer jag med sushi ikväll, jag är i stockholm och tar med det hem :D.
haha, han har räddat min annars så trista dag =).
GUUUD, jag älskar sushi, mumsmumsmums.
TACK PAPPA !!!

hihi, idag ska jag vara med mamma o martina.
handla, sola, träna, gå på stan och så vidare..
det ska bli mysigt. Sen ska jag hem och läsa vidare, plugg,plugg.

hihi,det här kommer bli en ypperlig dag, det vet jag !!
hörs senare.

för första gången på jättelänge hoppade jag direkt från sängen till duschen..
gud vad skönt det var, och så blev jag pigg på direkten. Det ska jag göra varenda morgon.

09:47 har börjat igen, det går troll i det här, läskigt !!! varför måste jag vakna precis det klockslaget varje morgon, det måste ju betyda någonting.. usch o. fy.

I'm yours- Jason Mraz, wow vilken bra låt. dagens följetångare.

Nu ska jag blåsa håret och ta på mig kläder.
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: