first day of my life

surdeg

Kategori: livet

en god surdegsmacka från axa har jag precis mumsat i mig, oj så gott.
bara smör och inget mera, det är dom godaste mackorna det.

fått en ny parfym idag av mamma, så nu kan jag lukta gottgott.

önska mig en i-pod i födelsedagpresent, 21oktober, glöm inte ;D hihi.
önskar mig hmm, vad var det nu igen.. nya levis baggybyxor oxå.
får åka till göteborg och inhandla sådana tror jag.

yellowcard är bra, måste ladda hem fler låtar,

måste sola oxå, rynkor skärmmer mig inte,
det finns ju alltid botox. :D. teknikens under minsann.

gud vad gott jag luktar.

städat rummet och satt upp nya gardiner, nu är det jättefint.
köpte en kossahandduk till köket oxå,
och kossaunderlägg där kattmaten står,
oj så fint.
JAG ÄLSKAR KOSSOR

byee,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: