first day of my life

suck

Kategori: livet

idag har det varit värre än vanligt med magen. Skulle åka till maxi och handla med hade så ont så jag fick åka upp till mamma på sjuhuset och så fick hon ge mig några tabletter... kunde knappt stå upp och bara krampade... nu känns det lite bättre men jag har inte vågat äta någonting än.

Köpt ett par nya stövlar med, svarta utan klack.. Skitsköna, kan jag ha till kjol och mina stuprörsjeans. en bra höst/vinter-investering tycker jag, 380:- på din sko, my kind of price. tycker inte om saker som kostar massa pengar, bara när jag får det i present, hihi. har köpt så mycket nya skor senare tiden så jag vet inte när jag ska hinna använda alla, haha.

onsdag, ska snart till stallet, ta på mig massa kläder för idag är det kallt, brr.
fortfarande genomblåst från min powerwalk i morse (lunch) hehe.

läste igenom mina gamla blogginlägg, haha, det är ju roligt ju, vad mycket skit jag skrivit.. jag har verkligen mina humördagar.. men det är ju en del av mig, vet inte om det är positivt eller negativt bara.. bra tycker jag. skulle man må bra och vara glad hela tiden skulle man ju inte uppskatta det.

O.C börjar den 1november, längtar. Mm.. fast då är ju vi fulla i Halmstad så det får bli reprisen sen.. det är okej, jag kan avstå, fest med vännerna är roligare !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: