first day of my life

som ett brev på posten.

Kategori: livet

Landola var jätteduktig när vi klippte henne idag, blank och fin blev hon :D
fast nu blir det massa täcke på så att hon inte fryser , stackars.
Ska dit sen igen och rida och mocka och knoppa manen så hon är vacker till imorgon.
vid 07.30 åker vi, så det är ju ingen panik att sova tidigt idag , hihi, det är inte min plan heller.
men det här med förfest är fortfarande ett frågetecken.

förresten, glömde jag skriva igår ju, stötte på min gamla gymnasiekärlek när jag gick ut från hugo..
oj, gode tid.. kan ju inte skriva så mycket, utan att folk ska börja undra, men GOOD DAMN.
ni som läser vet nog, jag gick i 1:an och vedebörande i 3:an.. kärlek,kärlek. hihi.

fortsätta skriva nu, om vinets underbara värld. ganska spännande.

undra vart mamma och pappa är.. borta.
martina duschar, borde jag oxå.
sen.

måste ju ringa och fråga honom iallafall, inte för jag bryr mig så värst.
men ändå, faan, hålla på sådär mitt i natten, illailla. jag sov ju.
-irriterad-

borde äta, men jag orkar inte, ont i magen igen, som vanligt.. usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: