first day of my life

soffletande.

Kategori: livet


hjälper V med soffletande. det går sådär :D hihi.
jag hittade en jättefin men den var visst i fel färg. väldigt vad kräsen man kan vara.
fast soffan är en viktig del i hemmet, kanske den viktigaste.

ska till adam sen och slappa. titta på film och snacka lite strunt.
det är vi värda. han som jobbat  hela veckan och inte haft tid för mig.

ska laga mig lite mat snart, blev visst ingen kinamat.
lika bra, jag var inte så sugen iallafall,
sallad och tonfisk låter gott idag.

försöker hitta en "vegetarianer lever längre" artikel så alla killar kan sluta klaga på mig :D
qourn är faktiskt oxå gott, och det är inte farligt som ni verkar tro, haha.
puckon.
tänker väl inte börja äta kött nu efter 8år heller. vore dumt !!

pussas med mig, Mm.
heej dou

Kommentarer


Kommentera inlägget här: