first day of my life

snöjävel

Kategori: livet

vad hemskt det där när man är nykär, eller kär i all allmänhet och bara ser honom/henne och livet bara kretsar runt denne.. det är ju helt hemsk.. att ens kompisar och familj bara glöms bort för man hittar en kille. tacka vet jag mina vänner med respektive, dom kan ju iallafall bete sig och ha ett liv utanför sin kille /tjej. jag tycker synd om dig den dagen ni gör slut, tror inte du kommer ha så många vänner kvar då... men det handlar om prioriteringar, och hur dumt det kan bli.

nu ska jag sova snart, först titta på L word några avsnitt, ny cd kom idag..

ska ringa T imorgon, måste snacka med honom om en sak som får mig att känna mig dum som faan.. men vi tar det imorgon, inte idag, för jag är trött och extra känslig.

godnatt.
det snöar ute, jag hatar det, det är inte ens 1 november än.

imorgon skulle det varit halmstad på schemat, så blev det ju inte nu.. det var nog ödet, ville inte att vi skulle åka i oväder.. blir nästa helg istället, det blir bra det :D

Kommentarer

  • lii säger:

    stackars lilla gumman, dumt att de inte blev nat halmstad! men det gar nya tag som det heter.. o tank positivt du hade ju inte hunnit fixa nan kostym an heller! hihi. miss u, kom hit en svang!! pussss

    2006-11-01 | 11:53:13

Kommentera inlägget här: