first day of my life

sleeping beauty

Kategori: livet

godmorgon alla gullefjun!!

gud idag sov jag till 11.46, vhat happened? jag var nog tvungen att sova ut för en natt kanske.. känner mig lite hängig och lite ont i halsen, ni vet, sådär krasslig så mna vet att om några dagar kommer man ligga stupad.

inga drömmar som helst inatt, inte vad jag kommer ihåg iallafall, det var ju lite tråkigt minsann.. jag tycker om att drömma, så vaknar man och är jätteglad (oftast)...
idag är det onsdag och jag ska fördriva dagen med mamsen. Vi ska åka och hämta den nya datorn och sen ska jag till stallet, och plugga och städa martinas rum har jag lovar (när blev jag så snäll), hihi, jaja, kanske håller det oss sams ett par dagar extra, det vore skönt.

nu har jag inte ont i ögat alls längre, J skrev och kollade om jag var okej, det var gulligt av honom, han är alltid så söt och snäll när jag träffar honom, hihi, den ena kärleksförklaringen efter den andra, dom är söta vissa av manssläktet, men ni är inte många minsann. :P

oskar ligger här i knät och försöker få plats, det går sådär.. Men han är så gullig så jag har inte mage att flytta på honom, han vill ju bara ha närhet, vem är jag att neka honom det ? det vore inte alls snällt.

nu ska jag ladda hem dataprogrammet till mobilen så jag kan lägga in lite låtar och bilder,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: