first day of my life

skvallertidningar..

Kategori: livet

jag läser säkert minst 10 skvallertidningar i månaden, elle, cosmopolitan, glamour, veckorevyn, veckans NU, klick,  bild, ja nu kommer jag inte på fler, en himla massa iallafall.
I tidningarnas värld drömmer jag mig bort och för ett tag har jag inte ett problem i världen, det är underbart. Sen om jag står för strunten som står där? nja, tittar mest på bilderna, suckar och önskar att jag var någon av dom, men pengar, utseende och kärlek! Men va fasen, jag älskar mitt liv ändå!!

det är så jobbigt att känna sig så tafatt och inte veta vad man ska säga eller göra för att det ska bli bättre.
Jag vet precis hur hon känner, och man behöver bara känna att någon finns där, några ord som hjälper, det finns inte. Det är någonting man måste kämpa med själv, tankarna och tomheten.
Igår var det hon, idag eller en annan dag är det jag igen, det går i perioder och man försöker hjälpa varandra genom det.

idag är det tisdag, och jag ska plugga, ha historia kl.1 och sen ska jag rida och ha det skönt bara, mysa i stallet. idag är en bra ridautiskogendag :D måste skriva frågeställningar till historiauppsatsen oxå, orsakerna till vietnamkriget, jihoo.

ontont i magen, hoppas det inte är någonting allvarligt, varit såhär många dagar nu,
usch, jag hatar min mage.

nu tillbaka till dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: