first day of my life

sister hazel

Kategori: livet

sitter och lyssnar på liveskivan. shit vad bra dom är. blir helt varm i kroppen,
dom kommer få topp-placering i min ipod, som jag fortfarande inte fått, hmm.
rosa och fin är det, precis som min själ, hihi.

mitt öga gör lite mindre ont, det är bra det. vilket pucko. irriterad.

eller hur lii, visst spelar man ett litet spel, och det man vill är att ha övertaget, känna att det är han som bryr sig mer än vad man själv gör.. men det är svårt, för oftast visar inte killar några känslor, tror aldrig jag har haft övertaget, kanske en gång. men det fick, får jag ju ångra än idag.

snart är det vecka igen och jag ska börja med min historiauppsats om vietnamkriget.
det ska bli intressant. har bara så mycket att göra just nu, vet inte vart jag ska börja.. måste skriva min uppsats imorgon oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: