first day of my life

singellivet.

Kategori: livet

jag och lii pratade om det förrut...

singellivet. jag har kommit på att jag är en ganska lycklig singel just nu.
jag har inte så många problem i världen och allt är brabra.
jag har fina vänner, och det är det enda som behövs.
det och familjen..
och katterna
och LANDOLA förstås.


jag sover ju hellre ensam, än att sova med någon som det inte finns några känslor för.det är precis samma med one night stands ? varför ska jag, när jag anser att sex inte är bra förren man har det med någon man är kär i ... då är jag hellre ensam tills den dag då den vackra prinsen kommer på sin vita hingst.
jag väntar gärna
dock inte allt för länge.
hihi.
jag har lärt mig att vara ensam.
det är en jättebra sak
jag trivs med mig själv, och med att inte ha någon.
nästa gång jag involverar mig, ska det vara i HAN.
den som får hjärtat att slå volter.
fast det har det varit varje gång jag varit kär.
iofs..
sen kanske jag blir lättare kär än andra ?!.
men det beror ju på hur man definerar ordet kär också.
kär och förälskad är för mig inte alls samma sak,
att vara kär och att älska ligger också lååångt ifrån varandra.
det är ju bara så.

ville bara poängtera att allt är bra med mig och att jag inte är olycklig,
om det är någon som undrar.
jag var varit det så det räcker nu,
nya glada tag från världens bästa joanna :D
ÄR DET SÅ ? Mm minsann.

"vilka kommer inte in på systembolaget? HUNDEN; KATTEN, GLASSEN"
haha jag ser tillbaka på sommaren och ler stort. tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: