first day of my life

segade ihop.

Kategori: livet


segade ihop efter mitt förra inlägg och lade mig för att titta på "Robert Gustavsson -jag är inte bitter", även idag höll jag på att skratta ihjäl mig, jag ÄLSKAR hans humor och hans imitationer, han är grym.

Jag är rastlös och ska bege mig ut på powerwalk snart, kliar i benen, och jag orkar inte riktigt ta mig till feelgood och träna, inte idag.. har ju ingen musik i öronen att springa till så då får det vara..
fast det vore skönt med sol, bastu och bad. Får ta det annan dag.

ska iväg till stallet med, har 2 hästar idag, så det blir mock och borst och puss och mys :D skönt med sådana dagar. Mamma o, pappa drog till skåne nu, jag tror att dom har lite ångest över det. för jag blev ledsen igår för att dom skulle åka till när jag fyller.. menmen, sånt är livet.

nu kom sotan in, ska sätta på honom sitt nya halsband. sen promenad.

kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: