first day of my life

sand mellan tårna

Kategori: livet

idag gick jag en massa och så tog jag stranden på hemvägen, satte mig på en flotte som låg i sanden och filisoferade lite. skönt när man bara hör vågorna klucka och några fåglar i bakgrunden.
såhär vacker jag var idag, hihi. kepsen är ett måste för att slippa ha håret i ansiktet, dessutom så fryser man ju inte om huvudet :P hihi



inte den vackraste men det kan man ju inte vara jämt. kul man kan ha med en kamera.
nu ska jag svida om till stallkläderna och bege mig bortåt för en heleftermiddag hos mina älsklingar.

lyssnar på simple plan, hade glömt bort dom lite, dumt. dom är bra.

tack M, vete tusan om jag skriver så bra, men jag försöker!! tror uppsatsen kommer bli bra jag med, men det är himla svårt.
hihi

so long,






Kommentarer


Kommentera inlägget här: