first day of my life

rys på armen.

Kategori: livet

vaken sen en timme tillbaka.. skönt att vara uppe skapligt för en gång skull.
det händer inte allt för ofta, jag är sleeping beauty.. hihi.
samma dröm, nästan varje natt, samma ångest och kramp i hjärtat när jag vaknar.
hur länge ska det hålla på ? hela livet ? ska jag ångra mig hela livet ?
jag vill inte, jag vill bara släppa, men först... måste berätta... han behöver höra.

såg klart på "åter till cold mountain" inatt, vilken jävla film.. så bra så man ligger och småler hela filmen över deras kärlek och över deras kamp för att återförenas.. Det är så vackert. Och jude Law är ju så snygg så klockorna stannar, gode min tid... -phuw-.
Om inte jag får uppleva den passion och kärlek som dom har för varandra , vet jag inte om jag vill upppleva kärlek alls, hihi.. det klart att jag vill, det har jag ju redan gjort, den stora.. men samtidigt så längtar jag efter den dagen den kärleken kommer igen.. om det kommer.. en vacker dag.
när jag minns anar det.

"I'll marry you, I'll marry you, I'll marry you."

vi borde åka till ullared och köpa hästgrejor.. ska ge det som förslag till mommy.

jag hatar drömmen, fast samtidigt älskar jag den... den för mig tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: