first day of my life

ridtur i kylan

Kategori: livet


nu är jag snart påväg till stallet, men jag fryser... får ta på mig mycket kläder.
idag blir det en lång skritttur, det är ju jakt i skogen så jag vågar inte rida för långt in, kanske dom misstar landola för en älg och skjuter henne, då blir jag ledsen =/
får ta på blåa benlindor och reflexväst så ska det nog gå bra ska ni se, hihi. lite orolig.

haha nu bara för mr.V och jag pratade om soffor igår så går jag runt och letar efter dom överallt..
jag ska ha en jättemjuk fin varm och stor soffa när jag flyttar hemifrån, som man kan sova i och ligga två stycken utan problem. det är viktigt !! hihi. han tycker jag är bestämt, men så är det ju bara.. en soffa är viktiga grejor, hihi.

nu får jag lite roxettelåtar av lii, dom är bra, det är dom faktiskt.

och båda hunkarna i idol ska sjunga några av mina favvolåtar imorgon :D det blir ju bra det !!

nu måste jag byta om.
Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: