first day of my life

rastlös och pigg

Kategori: livet

somnade till hos adam förrut vilket resulterade i att jag nu ligger och inte kan sova.
fruktansvärt irriterande, jag är ju egentligen svintrött.
fast då kan man ligga och filura på livet och sånt och det kan ju vara roligt.

skrev ett fyllemess till ngn igår natt när jag kom hem och kände mig lite ensam och övergiven.
idag känns det väldigt dumt och onödigt.. hmm, menmen gjort är gjort. och jag skrev ju bara att jag saknade honom,och det gör jag ju faktiskt, som en vän.

ligger och tänker på hur stort universum är.. det är så sjukt att man vet att det är oändligt och att det aldrig tar slut liksom... man kan inte tänka så långt, det är som om hjärnan liksom tar slut... för vi har inte den kunskapen att kunna se oändlighten, allt måste alltid ta slut, någongång och någonstans.

pratar med F, han har tappat kontakten med några av sina närmsta vänner.. det är tråkigt,men det är ju livets gång. Det är ju sant, men när jag flyttar vill jag ju fortfarande ha mina vänner kvar, det spelar ju ingenroll vart man bor, det är viktigt iallafall. känns som vissa som har glömt det, -hrmmm-
, hehe, fast jag kan förstå det ändå, man får ett nytt liv, och hinner inte riktigt med. men det är tråkigt.

Nu ska jag säga adjö till mina 2 msnvänner och lägga mig och försöka soova.
sätta på lite mysmusik tror jag...
fan vad jobbigt det är att skriva med en bärbar dator,  tangenterna är så små. hmm.

godnatt gull, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: