first day of my life

rädsla

Kategori: livet

"En konstig känsla har borrat sina
naglar rakt in i mitt hjärta
Jag vill så gärna vara glad och njuta
Men det gör så ont att göra det ensam

Jag har hela livet framför mig
Jag känner mig tom
Hur jag än försöker så vill mina sår inte läka

Ge mig piller, ge mig medicin
Men mest av allt ge mig kärlek
Ge mig en kram och en puss på pannan
Ge mig din hand, håll om mig

Känns som att alla tårar bara samlas i mitt huvud
Snart kommer allting explodera
Och då står jag åter igen naken inför dig
Men det kommer jag inte tillåta mig själv
Aldrig mer igen

Min hand darrar när jag skriver det här
Det finns ingen som kan ta den
och säga att jag är bra
Att jag är stark som har klarat av det här

Det var lätt när sommaren fanns där med sin värme
Men vad händer NU?
Jag är rädd, så rädd för kylan
Så rädd för att vara helt ensam i denna värld"

det regnar utanför fönstret här hemma, och ja gråter inombords oxå. idag känner jag mig ensam. kanske är det bara tröttheten som gör det, eller kanske är det så att jag är ensam.. Mmm.. vad hände med all den styrka som jag jämt skriver att jag fått, vad hände med att alltid vara glad ? fast jag mår ju inte dåligt, inte dåligt på ett dåligt sätt, utan bara dåligt på ett konstigt sätt. det sitter en klump i hjärtat idag.. vet inte varför. jag saknar väl bara.. det är så mycket som jag saknar som ni inte har en aning om. det finns så mycket i mitt liv jag aldrig kommer berätta.. jag är inte så perfekt som ni vill få det att se ut.. jag är ledsen att göra er besviken.. jag är sårad, mitt hjärta är inte helt och mitt huvud är inte som det ska.

jag är inte som vanligt, men det kanske är bra det.. inte vet jag.
allt jag vet är att det gör ont idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: