first day of my life

pirrig

Kategori: livet

hihi känner mig som den gladaste i världen :D vaknade av ringklockan, hoppade upp o borstade tänderna och sa godmorgon till martina.. satte sen på tvn för att se idol. men då var det nyhetsmorgon.. haha, jag hade glömt att man ställer tillbaka klockan juuh. vad tusan.. fast det gör ingenting. det är ju världens vackraste väder ute.

det var skönt att nästan vara nykter igår, för idag mår jag jättebra och ingen huvudvärk eller ångest så långt ögat når, hihi :D bra där joanna. *klapp på axeln*.
KALLT som tusan är det, sitter i bara linne o trosor, ska ta på min pyjamasbyxorna och en myströja och glida ner under täcket och invänta idol.. det blir bra det.

promenad i varamon idag m mamma, Mm, jag ska tvinga henne =) hihi. annars tar jag en tur med ipoden!! behöver rensa skallen. martina får komma ner med landola oxå, mysigt.

ohh det luktar frukost.. blir familjefrukost idag, den mysigaste sorten.

haha, det bara spritter av glädje o mys idag hos mig.. älskar såna här dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: