first day of my life

parfym..

Kategori: livet


parfym gör så himla mycket.. nu har jag duschat och sminkat mig och fönat håret och tagit deo och parfym, och man luktar så gott.. man blir liksom glad av lukten, kan inte förklara det. sen känner man sig fräsh och fin..
för övrigt är jag jättenöjd med håret, det blev precis så ljust och fint som jag vill ha det, och inget gult kvar, hatar gulblont hår, bläää. ska gå och köpa silverschampoo imorgon oxå,det är jättebra!! hoppas mina "intetappahåret" -piller börjar verka snart, tappar så himla mycket, snart kommer jag nog vara flintskallig.. usch, hemska tanke, mitt hår som är min stolthet =) hihi

nu väntar jag in emmys samtal, sen ska vi dra oss inåt staden.

imorgon blir det tacos hemma hos adam eller mathilda med dom två och emmy, och sen ska vi in till vadstena och mysa. hoppas Lii vill följa med oxå, snart kommer vi ju inte ses på 6 månader juuuh =( bhuhu.

hej hopp, vilken liten snopp, lala.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: