first day of my life

olycksdagen.

Kategori: livet


jag håller mina tummar och hoppas att jag slipper råka ut för någonting dumt idag.
det är fredagen den 13e, den värsta dagen ..
men det är fredag och det är ju jättebra.

sitter här i min morgonrock (som jag aldrig har på mig), men frös så förbannat när jag vaknade, gissa, kl 09:47, haha det börjar bli scary.. menmen, en vacker dag får jag nog svar på varför jag alltid ska vakna så dags.

ska hoppa i duschen nu, sedan mysfika med emmy på stan. det blir bra det. Sen blir det tjejkväll + jimmy ikväll, IDOL. vi ska tråna över danny och erik och förhoppningsvis få ett nytt hallelujamoment, hihi.
lalalala.

oj, humöret är mer än på topp, men fötterna är frusna, någon som vill värma ?!
lite kramsjuk, kanske jag kan hitta någon på stan, hihi... nja va..

drömde om Mr. T och hans kompis B inte vet jag varför, men jag tyckte det var konstigt.. till slut valde jag iallafall B, är detta tecknet för att jag verkligen släppt det ;) haha.. kanske.. eller för att jag pratade med honom igår kanske.. märkligt det där med drömmar.

thingeling,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: