first day of my life

nattetanke.

Kategori: livet


usch nu är klockan sådär mycket igen, jag blir så trött på mig själv.. nu kommer jag sova länge imorgon igen. suck och pust, hihi.. men så är det ju när man är en nattemänniska, jag trivs bäst att vara vaken då.

hihi jag har blivit lite av en partypingla och det är jätteroligt :D lagom full, och massa dans och prat med mysiga människor, det tycker jag om. Sen att det är harrys jag måste gå till, det är ju som det är, jag har haft väldans kul de senaste 2 månaderna iallafall, så jag ska inte klaga. Man träffar ju massa man känner, och det är ju det man vill, inte sant ? att gå ut på ett ställe där man inte känner någon, det är ju inte alls lika roligt.. eller det kanske det är, halmstad var ju hur kul som helst, men det kanske mest berodde på sällskapet hemifrån, det tror jag det.

imorgon är det plugg , och kanske en fika eller så.

tack för sms:et tillbaka, hihi. -glad-.

inte en enda ledsam tanke inom synhåll, kanske därför min blogg blivit tråkig på sistone ?..
jag mår ganska så jättebra , och det är himla skönt.
det var väl så att tiden läkte såren jag hade.
fast jag saknar en vän, det gör jag ju faktiskt,
eller två.. hmm.
fast det är ingenting jag funderar över så mycket.
ödet hade sin gång.
ja ni, livet går vidare, och fort går det oxå..

NU ska jag sooova, och vakna tidigt imorgon iallafall, hihi , får ställa klockan.

bäst att tvätta av sminket först, och så borsta tänderna såklart..
sen ner i nybäddad säng, Mmmm.
och min favoritkudde..
det är livet minsann.

Kommentarer

  • Tereze säger:

    http://kirch.blogg.se/091006204712_shoes.html
    Ska jag beställa skorna? :)

    2006-10-10 | 00:41:35
    Bloggadress: http://kirch.blogg.se

Kommentera inlägget här: