first day of my life

morgonstund..

Kategori: livet

vete tusan om morgonstund har guld i mun. jag är bara trött, och dessutom fryser jag som en gnu. fast det är ganska skönt att veta att man kan gå och lägga sig om en stund igen, inte för att sova, bara krypa ner och sätta på en bra film att slappa till. Sen ska jag fortsätta med min novellskrivning.. och så ska jag städa rummet och rida.. Får min rosa fina ipod idag oxå, så den ska jag pyssla med massa, hihi.

fy bubblan vad jag fryser, måste ta fram vinterjackan nu så jag kan ha den när sådant här inträffar, elvinejackan är ju så tunn att den knappt existerar.

grämer mig över att vakna ensam på lördag, vem vill vakna ensam på sig födelsedag liksom.

nu ska jag tjata på martina att skynda sig, vilken tid det kan ta att göra ordning sig, undrar vad hon gör egentligen -puh-

"JAG GER DIG MIN MORGOOOOON, JAG GER DIG MIN DAG"


Kommentarer


Kommentera inlägget här: