first day of my life

mindervärdeskomplex.

Kategori: livet

hihi , det är ju faktiskt lite sant, det här med att jag har mindrevärdeskomlex. jag är ju inte så stor på jorden, och majoriteten av ALLA människor jag träffar är ju längre och större än mig. Det är ingenting som stör mig, mer än när jag är på hugos, och folk bara går rakt på en för att man inte syns.. haha, det är illa!
Men jag tycker om mig iallafall.

Idol-Danny var GRYM ikväll, vilket jävla uppträdande, haha.. Och jag och lii har bestämt att jag kan få träna med honom, men att det är hon som får köra dansmovsen :D hihi.
Träffat en till hunk idag, Mr.A, ojoojojojoj, det finns inga ord, man blir ju stum, och helt bäng i bollen, hihi.. men det gör oss ju glada, eller hur lii ?! Attans att vi inte kunde följa med på efterfest, designated driver var jag ju, sånt är livet, har man lillasyster att ta hand om så har man!!
Vi får nog fler chansen, haha, iallafall jag, du åker ju snart, hihi prutt på dig. skojar bara!! Ohh vad jag kommer sakna dig, vi har så roligt !!!

imorgon hoppas jag på träff med Mr.D på dansgolvet.. det vore alldeles förträffligt bra..

kändes ingenting när jag såg dig idag, det var skönt.. behövdes!! nu kan jag pusta ut lite, tiden läker alla sår, det är väl så!

Nu ska jag sova, och martina oxå.. bäst jag tar min kropp till mitt eget rum och egen säng!!
blir nog Mr and Mrs Smith att somna till idag, älskar den filmen, Mmm.. dom är ju så snygga.

adjö för mig, sooov gott!
Kisses and huges.
15dagar tills födelsedag, är det någon som jag berätta för mig skillnaden mellan en Ipod eller Mp3, det  är det jag önskar mig.. jag vet ju ingenting om sånt där ju.. Måste fråga någon av mina killvänner.

Träffade Kim idag på tal om vänner, ohh vad roligt att se dig :D
han skulle åka ner till halmstad om kanske 2 veckor... frågade om jag ville med.
Det vore så himla jätteroligt, vi får se vad halmstad-tommie säger bara.
fast jag behöver ju inte hans tillåtelse, haha -tuffar till mig-
skojar bara. klart jag måste.. vore kul att festa med er, sommartider, hihi :)

godnatt, igen.
fan vad snygga killar gör en glad, jag är helt sprallig, kan inte sooova.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: