first day of my life

min bästa vän

Kategori: livet

min allra bästa vän heter landola.. hihi, idag har vi haft jättemysigt och pussats och ridningen gick jättebra. hon är så rolig att rida när hon är på sitt bra humör, då gör hon precis vad man säger åt henne, en riktig dressyrpingla. Så fick hon galoppera av sig själv i 10 min efter, hihi, hon verkade måttligt road , fattade nog inte riktigt vad hon skulle göra..

vilket JÄVLA pissväder.. och enligt E så kommer det komma värsta stormen nu ikväll.. jag ser inte fram emot det alls.. usch ja, jag ska hålla mig inomhus så mycket det går, jag fryser. brr.
 
ska till stan om någon timme och fika med emmy, kanske lii oxå ?... skriva till mathilda med och se om hon vill med, blev ju ingenting iförrgår.

magen är ur funktion idag, ajaj, vad ska jag gööööra?! hjälp mig. tänker inte leva på gröt hela livet,för det finns andra saker jag tycker om, t.ex morotskaka som jag ska äta på hugo sen. mumma.

inget att tillägga just nu, dammsugit huset och städat rummet har jag gjort idag, så nu är det rent och fint så inte mamma kan klaga, hon är jooobig.

vip-kväll på stan, jag har ingen biljett, undra om man kommer in då.. vi får testa.

tjoooo,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: