first day of my life

lyllos

Kategori: livet

lyckostar dom med fina förhållanden, idag är jag avundsjuk på er.
Imorgon kommer jag hata er igen :D hihi.

kvällen, slappslapp, tråkigt och trött.
mcdonalds med adam. träffade empan o jimpan, dom skulle ha mys
sen plugg,plugg... nu har jag kommit 40sidor av historian, usch o fy. kalla  kriget är KRÅNGLIGT.
imorgon är det läsa oxå, lika bra det, så jag har det klart, historia kl.13 oxå. förstås.
svenskaföredraget går strunt, kommer inte på vad jag ska ha om, fuck.
HELP WANTED!

jag har palmhjärta nr.3.. tur vi har varandra iallafall. viktigast !! killar är strunt,
och inte värt våra tankar och tårar, hell nono.

martina tittar på hundtricket jämte, vilken fin film, mys.
hon har haft besök idag, jag måste ta in datorn till mitt rum,
så att jag kan använda den när jag vill.. hmm
nu ska jag sovasova, trött. kanske några sidor till bara.

natti,

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej Joanna!
    Satt och kollade runt bland Motalafolk som bloggar, därför jag hittade till dig ;) Eftersom jag är blivande svensklärare kunde jag inte låta bli att kommentera det här med ditt tal...ett tips, som säkert inte är något du INTE redan tänkte på, är att prata om något som betyder något för dig - kan vara en person, en händelse, en hobby...det brukar gå lättare att komma på något då och även lättare att formulera sig. Sen kan man hålla det på en personlig nivå som känns lagom för en själv. Sådana typer av tal brukar oxå fånga lyssnarnas intresse mycket lättare ;) Som sagt, säkert inget nytt, men ändå. Lycka till med talet så ses vi kanske på någon av dina lektioner, är nämligen på praktik på Carlsund och hoppar in hos William med jämna mellanrum.../Madeleine Swärm

    2006-10-04 | 17:34:28
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se

Kommentera inlägget här: