first day of my life

listor hit och dit..

Kategori: livet

Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"jag kan bara inte sluta tänka på dig, det händer de oanständigaste saker"
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en veckans NU, den senaste
Vad var det senaste du såg på TV?
en film, 21 gram i morse
Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12.57 (12.12)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
hide and seek med imogen heap i ipodhörlurarna
När var du senast utomhus och vad gjorde du?
kl halv 8 och tog på landola annat täcke i stallet
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
min ipod
Vad har du på dig?
blåa mysbyxor och grå huvtröja
Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
kommer inte ihåg, var nog ingenting viktigt.
När skrattade du senast?
åt sotan förrut för att han snarkade värre än pappa
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
modebilder, en lampa , 2 hyllor och ngra tavlor.
Har du sett något konstigt på sistone?
hmm jag tror inte det.. eller jo på outsiders i måndags var alla sjukt konstiga, gick i blöja, och hade ett förhållande med en docka .. o.s.v.. störda människor finns överallt.
Vad tycker du om den här utmaningen?
tidsfördriv, det ösregnar ju ute!!
Vilken var den senaste film du såg?
21 gram, men slumrade till i slutet.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett hus i malmö kanske, en fin bil, ett stall med massa hästar, kläder, sen skulle jag köpa en resa till maldiverna eller något paradis i ett halvår eller nåt :D. sen skulle jag nog donera mkt och spara såklart.. *drömmer mig bort*
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag tittar alltid under sängen och i garderoben innan jag somnar, mörkrädd som tusan..
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
att alla skulle kunna komma överrens i världen.
Tycker du om att dansa?
det klart, hihi, jag är ju en partyprinsessa.
George Bush?
han verkar psyksiskt instabil minst sagt =)
Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
selma
Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
hugo kanske... eller max
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Mm absolut, i thailand..
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
hihi, välkommen till paradiset, killar och sprit är gratis.
Har du pojkvän/flickvän?
nooop
Är du kär?
olycklig kanske, fast inte så värst..
Hur tidigt stiger du upp?
kanske mellan 10-12.. pluggar komvux, då vänder man på dygnet
Vem/vilka vet mest om dig?
martina, emmy, lii och landola
Gillar du att slåss eller?
hihi, skojbråka är det bästa som finns :D
Vad ska du göra ikväll?
skriva historiauppsats och kanske ta en sväng till vip-kvällen i stan..
När var du senast riktigt full?
i fredags =) jihooo
Är du seriös?
nja, inte så värst.. bara när situationen kräver det.
Hur många biologiska syskon har du?
2 st, en bror o en syster
Isåfall, vad heter de?
Rickard och martina.
Hur många timmar sover du per natt?
för många för mitt eget bästa.. oups, det är ju så skönt..
Vilken färg har du på håret?
nyslingad blond
Och frisyren, hur ser den ut?
lång ljust hår.. snedlugg..
Vad har du för färg på ögonen?
blåa
Vad vill du ha för färg på ögonen?
dom är fina som dom är.
Ska du duscha idag?
Mm, efter träningen o stallet.
Vad är det för veckodag?
torsdag förmiddag
Är du uppväxt i stan eller på landet?
i en liten stad :D
Har du utländska föräldrar?
nej så svenska som det går
Gillar du att laga mat?
Mm det är ganska roligt, fast jag håller mig mest till gröt och mackaroner.. och wokgrytor med curry, det är min specialitet. och pastasallad :D
Hur många par skor har du?
hmm, kanske 20 par, om man räknar alla sommarskor..
Var har du ont?
i öronen, hörlurarna är lite stora.. ajj
Vem är bäst just nu?
landola , alltid bäst :D
Använder du hårspray:
inte så ofta, sån där sunsilk wolymgrej, om jag ska sexa till mig ;P haha
Favoritserie:
O.C, one tree hill, desperate housewifes, bonde söker fru, idol.. balblalbla
Gillar du seriehjältar?
nja, inte så värst, fast supermannen är snygg.
Killar eller tjejer?
både och såklart.
Salt eller socker?
saltberoende..
Gillar du ketchup?
till mackaroner är det ett måste.
Är du bra på att måla?
målade hela vår stuga förra sommaren om det räknas men teckningar är jag grymt dålig på.. hihi
Sommar eller vinter?
sommar då, eftersom då finns varamon =)
Vilken tid gick du upp idag?
07.30 ringde klockan, pigg som en lärka.
Vem kramade du senast?
mamma godmorgon imorse
Vem pussade du senast?
landola, elelr oskar förresten. tur man har djur.
Säger du "kex" eller "chex"?
chex, såååklart.
Vad längtar du till?
att flytta härifrån, det ska bli skööönt. och så längtar jag till 2november, då ska vi på roadtrip till halmstad hela sommargänget :)
Favoritalkohol?
cider och vin, sprit är otäckt som tusan.. blää
Vad tycker du om ditt utseende?
jag ska inte klaga, finns dom ska har det värre.. men jag är lite kort kanske, hihi
Varför fyller du i detta?
brist på ursäkt, har bara tråkigt. och orkar inte plugga
Vad heter dina husdjur?
sotan, disa, zeus-oskar, tessa, och cizzi (katter)
Hur kommer du bo till hösten?
i en stuga i djurkälla med föräldrarna o martina
Har du körkort?
sen 16 april 2004
Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
kanske 25 eller så, vill vara ung mamma.
Humör just nu?
ganska avslappnad, träningssugen
Favoritgodis?
stora nappar och choklad
Är det nåt du absolut inte äter?
kött, tomater, gammal uppvärmd potatis, massa saker
Sommarplaner?
det vet jag inte än, nästan ett år kvar juu.
Saft eller alkohol?
alkohol, hihi. jag kallas ju inte för partyprinsessa för inget.
Hur många kuddar sover du med?
typ 6 tror jag, man måste kunna göra en kokong runt sig så monsterna inte ser en.
Morgon- eller nattmänniska?
nattmänniska, hatar morgonen
Sparare eller slösare?
slösare, skäms på mig, jag behöver spara pengar.
Bästa film?
finns hur många som helst..
Kommer du ihåg din första kärlek?
Mm makus jonsson i 4an kanske , hihi
Älskar du henne/honom fortfarande?
som en vän, vi gick i samma klass i 9 år juu.
Har du några homosexuella vänner?
ett par stycken.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
ja det klart, skulle aldrig kunna vara otrogen.
Ser du på kärleken som ett misstag?
Hell  NO, det bästa som finns ju.
Bio eller promenad?
promenad, itne så mycket för bio faktiskt..bara i rätt sällskap, hihi
Är du kittlig?
hihi, jättekittlig, använd det inte mot mig nu.
Rädd för insekter?
dom är bara äckliga.
Det här är jag bra på?
att älta, och att få folk att skratta, hoppas jag iallafall
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vore coolt att kunna flyga fort till andra ställen..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
vill tatuera mig, men jag är en fegis.. men en vacker dag.. får väl supa mig full först.
Anser du att du är stark?
hihi verkligen inte, en mjäkis.. fast jag kan om jag vill.
Vad gör du om du får hicka?
dricker vatten upp och ner, fast det brukar inte fungera så bra tyvärr..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: