first day of my life

listor är kul

Kategori: livet

jihoo jag hittade en lista hos maddies.

Namn:
Joanna
Antal kuddar i sängen: 5st, man måste ju kunna lägga massa runt sig.
Bästa platsen på jorden: Ohh thailand helt klart, där ska jag bo när jag blir gammal :D
Bästa surftips: jag surfar inte, utan spanar in alla sufthunkar istället såklart.
Drömmer om: massa konstigt, inatt var jag instängd. otäckt som tusan
Favorit-tvprogram: amerikanska serier, ALLA, hihi.. och så idol förstås.
Favoritbar: hmm, får slå till med cafeet i halmstad, bara för jag haft så kul där.
Favoritbok: "pojken som"-trilogin
Favoritdryck; blåbärssaft, och alkohol :D
Favoritfik: hihi, alltid gamla hederliga hugo
Favoritfika: Ohh morotskaka, mumsmums
Favoritfilm: remember the titans, Cold Mountain, ohh finns hur många som helst.
Favoritförfattare: läser knappt ngra böcker ju, så det vet jag inte
Favoritgodis: stora nappar, och choklad
Favoritkläder: slappt och snyggt. och ibland uppklätt..
Favoritmat: mammas qournbitsgrytor
Favoritmusik: sister  hazel, swtichfoot, lifehouse.. mysmusik
Favoritrestaurang: take out från kinarestaurangen
Favoritskådis: hmz, massa ju.. alla snygga killar :D
Favoritspel: monopol, klassiskt och svinkul. poker är kul som tusan med.
Favvoritfärg: rosa och vitt.
Frisyr: blond långt hår.. någon direkt frisyr, njaa. räknas snedbena, hihi
Går i sömnen: nja inte än "ta i trä"
Har på mig just nu: gråa mysbyxxor, gud t-shirt och svart tröja..
Hemsida: får ju bli bloggen, någon annan har jag inte.
Hobby: slappa, titta film, festa, skratta, busa , shoppa kläder, resa.. sova.. fika, vara med vännerna, träna ibland, landola förstås. jag tycker om mycket.!
Hårfärg: bloond
Högsta önskan: att få världens bästa liv. såklart.
Intressen: titta 2 våningar upp, är inte hoddy och intressen samma sak ?! hm
Kammar håret: efter varje gång jag duschat, och när det är tovigt.
Kan baka bullar: det klart, vem kan inte det, Ohh bullar är det godaste som finns. MMm
Min idol: vet inte, någon smart rackare antaligen som fått det mesta i livet, hihi paris hilton kanske , haha. skämt!!
Ogillar mest hos folk: förutfattade meningar
På söndag ska jag: vara jättebakis och njuta av att tänka på allt kul som hänt i helgen
Senast köpta skiva: hmm vet inte om jag köpt ngn skiva ngngång, tacka vet jag limewire, hihi
Senast sedda film: räknas Robert gustavsson-jag är inte bitter.. vi satt och skrattade så tårarna rann, så jävla bra. Annars var det running scared med adam i söndags.
Skonummer: 37
Skulle helst vilja: komma in på universitet nu till våren.. ohh jag vill, jag vill.
Tror på evig kärlek: abslout, det klart.
Tror på spöken: Mm och jag är livrädd för dom, fråga J.. usch
Tror på ufon: nja jag vill inte tro på dom, för dom ser otäcka ut.
Vill kunna: vara smart,  och flytta hemifrån.
Vill åka till: runt hela jooorden.
Är bra på: älta saker och ting, hihi. och att vara glad.
Ålder: 21, på lördag..
Åt till frukost imorse: inte ätit än, men det blir gröt och knäckemacka.
Ögonfärg: blåa.
Önskar mig i present: en Ipod, och nya levis twisted.


tack för mig, nu ska jag käka frulle.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej Joanna! Visst är det skoj med listor ;)Bra tidsfördriv liksom. Ville bara säga att jag tycker du skriver väldigt bra, din uppstats blir nog inga problem, lycka till med den! /Madeleine

    2006-10-19 | 13:38:36
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se

Kommentera inlägget här: