first day of my life

leaving on a jetplane

Kategori: livet


Hihi, Mm nu är jag glad som tusan. sitter med ipodmusik i öronen och ler för mig själv.
hihi var bara tvungen att ringa tommie en endaste gång, annars klarade jag allting själv. *stolt*

fast det har tagit mig sen kl halv 7 -gäsp-. men det var det värt.

Och mobilen fungerar oxå som den ska =), fast jag måste ta massa nya bilder, och sen är ju alla meddelanden borta så har ni inget att göra skicka iväg ett till mig, ett snällt :D hihi. jag är glaaad.
ska lägga in musik i den med, men det gör jag imorgon, orkar inte sitta här mera nu.
jag ska njuta av min bedrift nu, hihi.

håret blev jättebra, blont och fint, precis som det ska vara.. men varför ska dom ha i massa skit och bulla upp det jämt så man ser ut som en tant ? tur jag bara skulle till stallet, hihi..

verkar bli flera nu till halmstad, kanske 7 till o med, om brage o hans bror följer med.
då tar vi bussen ner, en liten roadtrip som på den gamla goda tiden :D ohh saknar det.

på fredag blir det mys med folk i vadstena och lyssna på mats, det ska bli roligt :D
adam kör så jag och mathilda ska dricka lite cider och njuta av musiken. såklart.

lite bloggande idag, men har inte så mycket att säga.. en bra dag bara =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: