first day of my life

kväll.

Kategori: livet


och jag är helt tom i huvudet.. har inte någonting alls att säga.. eller joo, det har jag, miljoner saker, men det är så mycket att det liksom tagit stopp, och jag vet inte var jag ska börja..


känner mig lite ensam, Lii har inte varit här på hela dagen.. inte jag heller iofs, hihi. men det känns lite tomt. och snart kommer det kännas så varenda dag =/ vill inte tänka på det alls.

tur vi åker till västkusten några dagar så jag slipper känna ensamheten. kommer bli himla jobbigt iallafall. hon är min stöttepelare här hemma !!

prison break snart.. ohh det är så spännande =)

klump i magen, och i hjärtat.. känns konstigt fast inte så jobbigt iallafall.
man är så van att ha den där nu för tiden.. alltid.
klumpjävel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: