first day of my life

kul tidsfördriv.

Kategori: livet

Svart eller vitt?vitt om jag måste välja
Mjukt eller hårt? beror ju på vad vi pratar om ;D, men en varierad blanding va ?! hihi
Homo eller hetero? straight, med vissa inslag av homo, bästa sorten.
Höger eller vänster?  höger, snackar vi politik nu va ?!
Stor eller liten? jag är en liten flicka :D
Loket eller Oldsberg? haha inte loket olsson iallafall.. Oldsberg är cool.
Göteborg eller Stockholm? göteborg, där finns liseberg.
Landet eller storstan? storstan, men bor ju på landet just nu.
Kram eller puss? mys i störta allmänhet :D både och såklart.
Vagn eller buss? egen bil
Hyrfilm eller bio? hyrfilm, filt och en kärleksfull kille.
Gräs eller grus? gräääääs. sommaren är bäst
Piggt eller opiggt? Opigg, hihi, det är ju höst. fast det märks inte på mig, jag är glad ändå.
Pasta eller potatis? mackaroner :D jag hatar potatis, inte potatismos dock.
Tjänare eller tjäna? $ pengar, pengar, pengar $
Is eller mjukglass? mjusglass är sådär, så det får bli is, kan avändas till mycket ;) hihi
Natt eller dag? hela dagen helst.. men är en riktigt nattuggla.
Felix eller Heinz? FELIX. ingen annan kethup är bra nog.
NK eller Myrorna? myrorna ? blä, det luktar illa. Men NK är för dyrt... mellanting tack.
Marsvin eller hamster? marsvin, haft svå, dennis och kalle, men dom är i himlen nu.
Rakad eller orakad? tycker inte om hår, men skäggstubb är sexigt like hell.
Biffig eller slank? lagom är bäst :D
Blåögda eller brunögda? jag är inte så petig på den fronten, ett snyggt ansikte, är ett snyggt ansikte.
Popsnöre eller sportfåne? hästtjej , hihi
Naken eller pyjamas? naken, pyjamasen får man ju klaustofobi i ju.. usch
Linda Skugge eller Linda Rosing? hihi det unika partiet ? NEJ TACK.
Peter Stormare eller Peter Jihde? hmm, svårt val.. Jihde tror jag.. fast stormare med.. haha
Kaffe eller te? te,te,te. Kaffe är äckligt, men det luktar gott som tusan
Champagne eller ramlösa? inget av det. vin och cider tack då =)
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? festival får det väl bli då, killen är ju snygg, haha.
Bakispizza eller bakischirre? bakispizza, tonno med lök... Mummms.
Förfest eller efterfest? hihi, måste jag välja ? ... partyprinsessa.
Engångssex eller engångstallrik? engångstallrik då..
Plastbestick eller plastbröst? plastsbestick, det är ju inte dom man ska tugga på ändå..
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven har goda fyllenudlar.
Glasögonorm eller linscooling? jag ser bra som det är utan någonting alls.
Plugga eller jobba? pluggar, men borde väl jobba egentlien.
Planka eller pröjsa? betalar förstås, annars blir man väl utkastad, inget kul.
Yngre eller äldre? äldre, aldrig yngre.. eller nåt år kanske då bara.
Lång eller kort? haha, vad pratar vi om nu ? lång såklart.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Skulle nog aldrig bli intresserad av någon som har nådana åsikter. det märker man ju ganska fort.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? kanske, jag är rätt förlåtande, eller blåögd kanske.
Tycker du om ord? Mm, fast dom säger ju att en bild säger mer än 1000 ord.. är nog sant.
Nämn namnet på en tennisspelare? björn borg =) haha, ingen fantast direkt
Finns det någon du ogillar starkt? jajamen, men man ska inte utelämna folk såhär.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? tycker om att lösa konfliker. som mamma säger, man ska aldrig somna osams med någon.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? ensamvargen :D
Är du svartsjuk? lagom, eller ja det är jag väl.. jag jobbar på det killar, haha.
Vad gjorde du igår kväll? sov :D
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? det klart, varför inte ?? idotifrågor..
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? hundöron..
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? alla som marian keyes skrivit.
Tyckte du om att gå i skolan? jag uppsakttar den mer nu när jag tagit studenten än när jag gick där, men ja, jag tycker om skolan.. eller gemenskapen kanske mest.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? syslöjd :D haha.. och psykologi.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? matte, kemi, fysik... ingen brain direkt
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? gud ja, allihopa tror jag :D
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass?Mm några stycken
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? en till söndag mitt i veckan, perfekt :D
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ?? en massa, jag är kräsen
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? jag skulle inte bry mig alls.. jag tycker om homos :D
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?hmm, vet faktiskt inte.. gör jag nog
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? jag vill tro på ödet, så det gör jag oxå!!
Vad är det första du tänker på när du vaknar? inte äääään.
Är du troende? nej, tror inte på någonting alls, tråkigt kanske.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? vet inte alls.. kanske det.
Tycker du om stearinljus? Mm det är mysigt som fasen.. vill du göra dig till så använd dig av sådant :)
Använder du hårbalsam? alltid, alldeles för långt hår för att skippa det.
När blir man vuxen? vuxen ? vad är det, jag ska vara barn hela livet
Vilken färg har din tandborste?
rosa
Har du lök i köttbullarna? vegetarian, så inga köttbullar här, men lök tycker jag om :D
Hav eller sjö?hatar saltvatten, så det får bli sjön.
Har du någon skrivare? en fax som är en skrivare oxå
Har du någon scanner? yup, fast har aldrig använt den, är inte så teknisk.
Vad har du för väckarklocka? använder mobilen, det räcker gott.
Hur ofta klipper du tånaglarna? ibland när det behövs.
Har du hår på ryggen? haha HELL NO
Har du betalat månadens räkningar? har en snäll mamma o pappa.
Använder du hudlotion? varje gång jag duschat, därför jag är så len, hihi
Har du åkt ambulans någon gång? 2 veckor sen med mickis, men jag fick sitta fram.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? hatar lakrits, blääää
Chips/ostbågar/jordnötsringar? godis helst.
Tycker du om Dr Pepper? victor säger att jag borde prova, en vacker dag så ;)
Äpple eller Päron? gröna äpplen
Äter du fiskbullar? noppp
Svettas du mycket? när jag tränar, annars, nej.. om jag inte är nervös förstås.
När klippte du dig senast? en månad sen kanske
Vad kollade du senast hos doktorn? haha det vill du gärna veta va?!
Har du fått riktig massage någon gång? inte någon riktig, är så kittlig..
Tycker du om rökt kött? VEGITARIAN.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? favorit ? hmm jag tycker om max mest.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? max såklart.. godast fisk.
Platt eller vanlig dataskärm? laptop tror jag.
Vad har du för mobiltelefon? vet inte, en nokia av något slag
Hur betalar du dina räkningar? mamma o pappa gör faktiskt det.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? ja det klart =) noga när jag gör det, hihi
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Nej det är det verkligen inte, eller trosor i ena , stumpor i andra och bh:ar i 3e , men någon fin ordning det har jag inte, haha.
Hur stor hårddisk har du? hey, jag är tjej, måste jag veta sånt ?
Har du överkast på sängen? ett gult som bara ligger på golvet jämt.. orka bädda.
Har du brutit något någon gång? Mm mitt ben när jag ramlade av Zaki (häst ) i 8:an.
Vad är den värsta sjukdom du haft? halsfluss, förskyld, kräksjuka SAMTIDIGT. inget att rekommendera.
Har du blivit sövd någon gång? neeeej, aldrig..och tänker inte bli heller, usch.
Lever din mormor? Mm det gör hon, tack och lov :D
Har du varit med på TV? inte vad jag kommer ihåg, kanske lokaltv någongång m kören..
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? plugga, och titta på one tree hill avsnitt som jag laddat ner.
Använder du tofflor? neeej, fotbollsstrumpor är skönast.
Använder du morgonrock? ytterst sällan, jag gillar inte så mycket kläder, hihi
Är du en Besserwisser? gud nej, jag är snäll och lätt att ha och göra med :D tror jag..
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? hell NO.. det är ju dålig mjölk då.
Beskriv din humor: jag är dum blondin, räcker det :D ??!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: