first day of my life

kl. 10

Kategori: livet

oh what happened ?
jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.
god mat på banken,
askul hos martina, "jag har aldrig", klockrent.
svinkul på harrys, vart är alla dom där människorna jämt, jag sa till mr.d att han var den snyggaste  killen på jorden, ock så sant :) hihi.
kul efterfest, brabra låtar.
sen, inga kommentarer

syster martina hängde på syrran ut, fasen vad kul det var =) det ska hon alltid göra tycker jag!

sova nu, kanske sovit 1 min sen förra natten, whyyy ?!

LII, jag har din plånbok, såklart :D hehe

love, godnatt

HUVUDVÄRK

hmm, tur jag inte kan ringa  för ojj vad ont det gör... han är ju den enda jag vill ha,varför ens testa någon annan, patetiskt, måhända, men livet är ju så, hjärtat styr!!
miss you Mr. T.

stalkern has left the building.

Kommentarer

  • LB säger:

    Tur för dig att du inte kan ringa. Hua mig what happend egentligen?

    2006-10-01 | 13:20:04
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: