first day of my life

jag dööör.

Kategori: livet

nu har hon åkt, min stöttepelare.. och jag är jätteledsen, känns som världens största klump i magen, lite för jag är lite orolig om hon klarar sig själv, men mest för jag kommer sakna henne otroligt!! usch o. fy...
bläääää, fast jag vet ju att hon ska ut på sitt livs äventyr,  så det känns ganska okej.. även om det blir ensamt här nu, vääldigt ensamt. tur jag har empan o adam kvar =)

ska åka o träna o sola nu, fryser som faaasen, brr. jag är trött efter 6 timmar i bilen, varav 3 körde jag själv.. och på onsdag blir det 30mil till, fast det ska bli kuuul bara, idag var det ju sådär kul, hihi.. fast jag slapp ju iallafall säga hej då i lördags, det var tur det.

tror jag kommer blir sjuk lagom till onsdag, jag har den känslan i magen..

nepp, på med träningskläderna och hurta till mig lite =)
ipoden med såklart. idag blir den uptempo listan !

måste ringa miss mli oxå, gör det imorgon.
packa och tvätta fornarinajeansen med, inte glömma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: