first day of my life

ingen lust.

Kategori: livet


somnade vid 4 inatt, pratade med någon på msn till 3 :D sen satte jag på "hundtricket" och somnade till den. sköntskönt. Fick ligga i martinas säng inatt så jag kunde sitta vid datorn och skriva på mitt arbete lite, men ska jag vara fullständigt ärlig så kom jag inte så lång :D haha, men vad gör det.. gör det idag o imorgon istället.

ingen blogginperation idag, musten har gått ut mig, och jag är bara trött. det är väl det hösten gör med en.. antar jag.. eller så är det någonting annat.. inte vet jag inte. uttömd på känslor och på tankar.
eller dom finns ju där men är svåra att skriva ner, ni förstår inte riktigt iallafall!..
den enda som skulle förstå , han är inte min vän längre, och vill inte bli det heller..
my best friend.. förstår fortfarande inte hur det kunnat gå så långt.. 8månader..
jaja, strunt samma, livet har sin gång.
 

nu ska jag läsa om vietnamkriget lite mera och sen skriva.
have a nice day..
idag är det kanelbullens dag.
jag älskar kanelbullar, det är en passion.
mums.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: