first day of my life

idiot juhh

Kategori: livet

ajj.
orkar inte ta någon lång utläggning om kvällen, det var en rolig förfest fast jag var ju fortfarande bakis och jättetrött..men en hel flska vin fick jag i mig iallafall, -duktig-, skapligt kul på harrys. en idiotkille slog till mig så nu sitter jag här med ett rött blåöga, det gör sååå ont. och inte ens ett förlåt fick jag. illailla.

idag kommer mamma o pappa hem, jag har saknat dom.! ska vi fira mig födelsedag lite oxå!!

idag blir det nog inte så mkt bloggande , ikväll kanske.
jag är hungrig, trött (hmm undra varför) och har jätteont.
fan idag har jag rätt att vara pipplig iallafall, så det så.

det finns idioter överallt, vem fan slår en tjej liksom `? med knytnäve dessutom..

tur det finns söta pojkar som gör ens kväll, inga namn nämda, då blir det väl skitsnack som alltid i den här staden.. och tack mathildas kompis som tog hand om mitt öga lite, men lii kastade bort pappret och sa åt mig att skaka av det :D haha, hon är en hårding hon! jag är en pippellisa..

dagen, äta slappa sova gå en promenad och sen hyra film och vila mig. äta kinamat hoppas jag, Mmm.
god bakissöndag, ont i huvudet. usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: