first day of my life

huvudvärk

Kategori: livet


blev lite sent igår, och idag har jag ont i huvudet.. lite cola light gjorde det dock lite bättre och nu ska jag äta tonfisk och majs, hoppas jag kvicknar till lite. Till maxi en sväng med mamma och handla, titta om dom har några utklädningsgrejer, måste fixa till ondag nu, hmm.

långtur i skogen med empan sen, ska bli skönt , få lite luft och prata skit om igår =)
och ikväll blir det förfest hos adam och sen en sväng till harrys. skojskoj, liis sista kväll ute..snyft.

blir en runda till stockholm på måndag för att släppa av henne, usch jag kommer gråta, är inget bra på farväl, jag har sån separationsångest, bläää. men det går nog bra!! kanske, hihi..

har fått bloggstillestånd, måste skärpa mig.

stefan och dom var ute igår, blir så glad när jag ser dom. och jossan som jag inte sett på jätteläääänge!! Blir svarta änglar på onsdag, det blir bra det.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: