first day of my life

hoppa hulle..

Kategori: livet


haha lii gav mig en låt med bert karlsson, haha "hoppa Hulle". vilken kanonlåt :D
men mamma säger att jag inte har rumpskakat till den när jag var liten, tur det, vem vill dansa till bert karlsson ? ;) hoho eller hur lii !! skoja bara, från och med nu är detta "vår" låt.
haha "hoppa hulle", fan vad roligt..

varit i stallet och tittat på lektionerna nu., det gick jätte bra!!
pussat på henne massa med, idag var hon lite trött stackars, men det går ju bra ändå!!

ikväll är det dejta en bonde på 4an, det kan jag minsann inte missa ju, skitkul =)
böckerna får vänta till kl 9.
sen ska jag hämta syster och andrea på brygget vid 23 eller nåt.. så då hinner jag läsa då emellan!
det är lugnt.

annars då ? inte så mycket, elise och jag har nästan bestämt utgång på lördag, jihoo.
 =) det ska bli roligt. ringa empan med ikväll, se om hon vill följa med!! Lii ska jag tvinga ;).

nu, duscha, koka gröt, och så bönderna.
efter det blir det debatt på MSN, för dom som är intresserade :D.

hullhoppning och puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: