first day of my life

hold on

Kategori: livet


vackert och fint.
Mmmm
fick sluta svenskan tidigare idag, jag hade gjort alla grejor. det var skönt.
Nu måste jag bara komma på ett ämne att prata om nästa måndag, tusan..

historia med, massa att läsa,muntligt seminarium om kalla kriget nästa vecka, den här veckan blir massa plugg, bra där.

fryser om händerna, behöver ett par händer att värma dom i,
kom hit och värm mig.
kärlekskrank, det blir man av kärlekslåtar, hihi.
fast jag har det rätt bra jag iallafall, det har jag faktiskt.
och det är inte ofta jag mår dåligt och känner mig ensam, jag kan alltid ringa vännerna.
mina vänner är finast. love.

fika ikväll månnetro ? om jag hinner...

människor gör mig illa, dom tror jag kan ta all skit som dom kastar på mig.
men titta på mig, ser jag ut som en sten ?
jag är allt annat än det. bräcklig.
att få hjärtat mosat gör ont, och det tar tid att bygga upp ett nytt.

bye,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: