first day of my life

hide and seek

Kategori: livet

hade glömt bort den låten, hide and seek -Imogen heap, fick jag av en J förra vintern. Den är fin som fan.
så nu lyssnar jag på den igen, och njuter. får mig att tänka på julen av ngn anledning.

somnade gott sen tillslut inatt, men det tog ett litet tag. vaknade vid halv 10 och hade panik, trodde jag sovit bort hela dagen, otäckt. drömde massa hade jag gjort oxå så de kanske var därför jag var lite knäpp.
Ligger i sängen med en bädbar dator pappa lånat, för att se om vi tycker om den, jag ska få en egen, så ska vi ha trådlöst bredband så dom får internet till sin jobbdator där ute oxå..
antaligen har jag väl flyttat innan de händer ngt, går inte med ljuseets hastighet.

ont i magen som tusan, kan inte äta. aj.. varit såhär ganska många dagar nu, förstår inte =(
måste göra någonting åt det, jag som tycker jag äter så himla bra, men ngt är det som får mig att få ont.
inte vet jag, men det ordnar sig alltid,

ska läsa lite till nu, sen hoppa i duschen och göra sig fräsh till en dag i skolan.
ska ju faktiskt ha svenskadejt med R ju, måste man ju lukta gott, eller hur ?
hihi.
det blir klänning idag.

kisses o huges,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: