first day of my life

han.

Kategori: livet


usch jag vet inte vart jag står längre, förstår inte, vill inte förstå,
Vill inte se honom som jag gör nu, vill ha en lika bra bild som i somras,
Då han var glad, snäll omtänksam, rolig som fasen och brydde sig om.
Varför bli dum och sarkastisk, vad är det jag gjort ? förstår verkligen inte.
Och några svar, det kommer jag nog aldrig få.
Förstår inte, hur man människor såra de som står en nära ?
Utan att ens förstå det, och bara skratta?
30mil åt ett annat håll och du ändrar dig helt...
Jag är ledsen att du blivit som du blivit, hoppas du oxå ser att
du gör någon illa någongång...
Kräver inga mirakel eller någonting alls egentligen..
Men varför? vad har jag gjort dig för illa, som gör det
rättfärdigat för dig att vara elak? förstår dig inte...
Jag har alltid varit snäll och att förstöra minnet av vårt sommaräventyr
genom att säga de saker du säger, vem vill det ??
En vän, det kan man ha på andra sidan jorden också
Ett telefonsamtal, ett sms, för att visa att du inte bara slutat bry dig..
Osams? nej det är jag inte med dig.
Ledsen? Mm, det är jag, som tusan, jag tyckte om dig, mycket, som människa och vän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: