first day of my life

gullelutt

Kategori: livet

det var skönt och träna, sola var för varmt men pooolen var bäst :D

nu är det snart prison break.. käkat gröt och så hällde jag på ngt kli mamma köpt för magen, får vi se om den blir lugn!! hoppas det!!

gud jag är trött, imorgon är det stallet , packning o hämta bilen och så samla ihop alla  :D kolla med madrasser och sånt där..
sen drar vi vid 9 på onsdagen så vi hinner ner och gå på stan lite och systemet och sånt där..

nu ska jag ta på pyjamasbrallorna, nytvättade, Mm och lägga mig i soffan jämte mamsen o katterna :D

later,
lii tänker på dig skrutt. psuss

empan och jag har snack om livet och allt annat.. det är tur att jag har henne, det är viktigt!! JÄTTEviktigt. vet inte hur jag skulle klara mig annars, hihi , hon skulle nog inte klara sig utan mig heller :D komplitterar varandra!! älskar dig snurpa, puss. och allt blir alltid bra till slut,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: