first day of my life

fylleblogg

Kategori: livet

kom nyss hem från efterfesten.. jacucci och bastu och härlig sång från mats. jag och martina satt och grät,så fint var det. Mm...
jag är hungrig men det får vänta till imorgon bitti, orkar inte nu.
bra att inte äta fyllemat juh.

massa har sjungit för mig idag, hurra, hurra, hurraa, och hela sister hazel-samlingen har jag fått, allt de någonsin gjort, woow, blir en sister hazel dag imorgon, mmmmm..Tack E.

hihi det är roligt att ha med syster ut, men ibland blir det lite för roligt kanske, hmm
roligt förfest, roligt harrys, rolig efterfest.

kl 11.55 imorgon (idag) fyller jag år, grattis till miiiig

godnatt fyllekajor, dags att soooova kl är fan 6 nu, hur gick det till, haha

kommer ångra det här imorgon, men vad gör det??!!

Är det en vanlig dag, är det en vanlig dag, NEJ det är ingen vanlig dag för det är JOANNAS födelsedag
HURRA, HURRA, HURRA.!!!

nattinatt.
hörs imorgon eftermiddag,jihoooo

Kommentarer

  • jossan säger:

    Grattis på födelsedagen joanna!!hoppas du får en massa roliga presenter och att du inte föräter dig på tårta. Krambanan

    2006-10-21 | 10:37:21
    Bloggadress: http://josephinvitamin.blogg.se

Kommentera inlägget här: