first day of my life

fuuuck

Kategori: livet

depressionen kom över mig.. blir inget halmstad imorgon, p.g.a. att det inte fanns några biljetter till den där halloweenfesten.. menmen. vi ska åka ner nästa helg istället, det blir ju bra, men hade ju velat åka nu, kände verkligen att jag skulle behöva komma bort... men det är som det är. ska försöka vara glad ändå :D.. men det blir inget festande den här veckan, sköönt. ska vara hemma och plugga istället, och på lördag ska vi till hellberg och äta middag och ha mysigt och skoj!

varit i stallet och fixat som fasen idag, smörjt och mockat ut boxen.. så nu behöver vi inte göra det på ett tag..några dagar iallafall. ska dit en stund sen också, rida och pussas lite till.

fan humöret gick i botten, vet inte varför.. hade bara sett fram emot det så mycket.. hela sommargänget, bara skratt o mys och sådär som vi hade det.
tänker nog lägga mig att gråta en stund nu, fick en klump i hjärtat..

heej då, nu saknar jag lii massa.
ikväll blir det tydligen bowling, skojskoj.
empan, ring upp, hihi.
adam, allt blir bra, du har ju mig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: