first day of my life

fryser.

Kategori: livet

usch vad jag fryser, kalltkallt. händerna är som isbitar.. konstigt.. hmm.

lektion, lennart är så inspirerande, han kan så himla mycket,
jag vill bli så smart som honom, och kunna massa om världen.
det är häftigt med lärare som är så insatta i sitt ämne, och som verkligen
kan insperera sina elever till att vilja mera..
haha jag är imponerad, det är inte ofta :D
William, svenskaläraren är likadan, dom är så smarta.. coolt.

måste komma på ämne i geografi också, uppsats där med.. ojoj
och geografiprov 12/10 kl 10.00.. inte att förglömma. tur jag läst det kapitlet en gång innan.

träffade tommies mamma på skolan idag, det var ju trevligt.
oj vad pinsamt det varit några gånger där i somras :D haha... undrar hur hon ser på mig..
ajabaja. :P det var kul.

nu ska jag äta något, inte ätit idag än, annat för mig
sen ska jag åka till stallet
ringa lii
plugga
titta desperate housewifes
sen vet jag inte, sova antar jag :D

adam får åka och hämta den! Mm, det får han!!

bye,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: