first day of my life

fredag

Kategori: livet

oups, ingen blogg på nästan ett helt dygn.. illa av mig..

natten var svinjobbig , somnade inte förrens vid 6imorse, vaknade 11.30.. klädde på mig träningskläderna och tog eda till stan och feelgood. 40min på bandet *pust* och en halvtimme styrka -hulken-, det fick räcka. en stund solning och ett hopp o poolen. det var skööönt.
en vända till systemet, 3 cider till mig, 3 cider till emsan.
sen HEM.
mamma hade lagat mackaroner och wournburgare. gottgott. men jag mådde lite illa.. brukar bli så efter man tagit ut sig.

tittade till på tyra banks show, och blev svintrött.. och nu sitter jag här med frusna fingrar och en ond mage.. som vanligt.. jag börjar bli så van så jag orkar itne ens tänka på det längre..

M börjar spela halv 9 ikväll,så idol får vänta till på söndag!.. men tacos blir det och lite cider och tjatter, hihi.. stackars adam får vara med oss tjejer, fast han klagar nog inte!.

en dusch, fläta håret, ett kapitel svenska.. sen smink och några kläder.. så drar vi till mathilda och maxi och handlar maaat.

psuspuss,
imorgon blir det jättefest, ska bli skitkul. Liis sista utekväll i motala på vääääldigt länge,
chipp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: