first day of my life

födelsedagsångest.

Kategori: livet


om 6 dagar fyller jag 21 år, den 21 oktober.
Inte för att det är någon speciell ålder, men på min födelsedag kommer jag vakna upp helt ensam, för familjen är nere hos mormor i skåne och packar alla grejer eftersom hon snart ska flytta till en lägenhet här i stan... huset jämte O'learys, jättemysig lägenhet.
Men grejen är att jag inte vaknat upp ensam NÅGONGÅNG på min födelsedag sen jag föddes, och pojkvänner jag haft vet att det är en viktig dag för mig.. hihi, jag tror att jag kommer gråta en skvätt faktiskt..

vaknade av stressiga röster kl 11:40, vi ska vara hos gustav kl 12.00 och kolla på ipod och tv, skyndaskynda.. jag fortfarande full hoppar ur sängen, sätter upp håret, tar på ngra kläder och på 10min är jag klar, och får stå och vänta, hihi.. tänk om det skulle vara så lätt att göra ordning sig varje gång!!
idag har vi varit hos några kompisar till pappa på koneo och köpt mig en ROSA ipod nano, och jag är så nöjd, ohhh. vill börja fixa med den nu, men det blir inte förren på fredag innan dom åker.

vi borde gå ut på fredagen nästa vecka istället...tror inte det kommer vara något folk ute på harrys på lördagen, det var ju ganska glest redan igår. Fast det var svinkul ändå, Jag och mr.V och hans gäng dansade och hade roooligt. Ojj vad snygg han är, Mmm.

Nu, plugg.
Pussas

hihi, jag fick 2 pussar igår, mums.
och massa komplimanger, igår var en bra kväll. alla var så snälla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: