first day of my life

flummigt..

Kategori: livet


adam är en fin vän, jag vet vart jag har honom, och att han alltid ställer upp, om jag någonsin skulle behöva hans hjälp. Vi har gått igenom romansfasen för lääänge sen, och har sen dess hunnit vara ovänner och nu är vi bästa av vänner. det är skönt att veta.. skulle bara säga det. tack adam för att du finns, hihi. fast det vet du ju att jag tycker.

så trött, -gäsp- borde sova,men martina har somnat i min säng.. trött efter gårdagens bravader, stackars.
fast oj vad kul vi hade, ska ta med henne ut varenda helg nu!

jag är sugen på gröt..

vet inte vad jag ska skriva mera, hjärnan är tom för stunden..
hostar, jag är lite sjuk.. stackars mig , hehe.

på torsdag åker martina, och jag har separationsångest.. minnsann.

lyssnar på adams myscd, gud vad många fina låtar det finns... Mmm, blir kramsugen som tusan.
men ändå är min säng och mitt hus en tillflyktort, jag trivs bäst här!! fast sen trivs jag bäst i mina vänners sällskap, dom gör mig så glad och lycklig, finns inte ord att beskriva hur mycket ni betyder... NI VET!! <3

svenska och geografi imorgon, pluggplugg.. måste komma på ett ämne att prata om på svenskan.. hmm.

Godnatt, hörs imorgon.
jag luktar man för jag har hjälp adam välja ny partym, armani blev det, mums vad god.
killar som luktar gott är det absolut bästa som finns. killparfym är en drog :D

dags att sova, imorgon är en ny vecka, nya tag.
Lii, jag ska hjälpa dig att vara stark, vi ska klara det här, DU OCH JAG.

tack alla för helgen, ohh vad mysigt och roligt vi haft, älskar er.
puss

förlåt, det var inte meningen. DUMT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: