first day of my life

ett långsamt farväl.

Kategori: livet

den låten är fin..

Nu säger jag godnatt för idag, orkar inte vara vaken längre nu.
lägger mig i soffan och ser om jag håller mig vaken till prison break, annars får jag se reprisen annan dag.

adios amigos, hoppas på en miljoner bättre dag imorgon,

hatar min mage, den gör så ont. konstant hela tiden.. kunde inte ens äta något ikväll, bara två tuggor, sen sved det och jag mådde illa.. vad är det som är fel ? mamma säger att det går över, men jag vete tusan, det blir ju bara värre och värre..

jaja , får väl bara äta gröt hedan efter, det enda den inte gör ont av.. det och knäckemackor..
fan!!

GODNATT älsklingar.




Jag såg en ful kille idag
han gick hand i hand med en ful tjej,
och tillsammans var de vackrare än skönheten själv.

klockren

Kommentarer

  • Lii säger:

    du borde gå till doktorn, du har ju haft ont så länge nu! ja vet inte på vilket sätt du har ont, men det skulle ju kunna vara magsår eller nåt. mkt oro orakar sånt ju... lilla gumman. puss o sov gott hoppas du mår bättre imorrn!

    2006-10-16 | 22:47:59

Kommentera inlägget här: