first day of my life

en ond larv

Kategori: livet

oj så trött jag är... hämtat syster från trafikskolan nyss.. blää denna hemska skola, som jag satt där och pluggade, dag in och dag ut. Men så fick jag ju mitt älskade körkort oxå. vet inte hur jag skulle klarat mig utan det.. gode tid.
Förstår inte hur folk tar sig till och från saker, bussar är ju svinjobbigt. Undrar hur många gånger jag och jimmy setts när vi var tillsammans om jag inte haft bil, hihi jag som åkte ut dit varendaste kväll i ett helt år, gode tid, mååånga mil blev det!!
och som tur är har jag världens finaste föräldrar som alltid försett mig med en bil från den dagen jag fick körkortet.. Hihi dom visste väl att jag skulle beslagta den andra annars , fast det gör jag ju iofs iallafall, den är mkt roligare att köra.

Seminariet idag gick braaa, fast det var ju inte alls svårt... det var ju mest han som pratade och mli. hon är så smart, tänk om jag kunde ha det huvudet -avundsjuk-.
så pratade vi om halmstad oxå, ohh vad kul det ska bli. ska ringa och kolla m T, kanske martina kan följa med oxå, vore roligt, men det beror ju på vilken åldersgräns det är. och så kanske brage skulle med oxå, det blir ju roooligt :D dumt med jossan bara, usch.

ikväll blir det desperate housewifes och sen L word, jag skulle med vilja lyxa till det och dricka champagne till, precis som J gör, min favoritbloggare, hihi.
sen ska jag sova skapligt tidigt och vakna lagom imorgon och åka och TRÄNA. jag tror det är därför min mage inte mår så bra, jag rör på mig för lite... iofs går jag nästan varje dag, och är i stallet men det kanske inte räcker...

uppdaterar sen, ska laga gröt nu, blir kvällsmaten -suck- 
          puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: